
Audi AG će pored brojnih noviteta na predstojećem Internacionalnom salonu automobila u Frankfurtu, predstaviti i novi, redizajnirani, logo kompanije.
Peter Schwarzenbauer, član Odbora za Marketing i Prodaju Audi AG, je izjavio:
„Mi smatramo da naša premisa – Vorsprung durch Technik predstavlja jasno
obećanje našim kupcima i obavezu svih zaposlenih u Audiju da naše proizvode
čine što inovativnijim, naše pogone što efikasnijim i našu gamu proizvoda što
uzbudljivijom.“
Po prvi put, logo će sadržati i poznatu Audi premisu - „Napredak kroz tehniku“.
Četiri prstena su i dalje u centru pažnje, ali će nešto izmenjen izgled prstena
dati savremen izgled. Pored novog izgleda prstena, Audi odeljenj za dizajn je
predstavilo i novi tip slova (font), koji će nositi naziv „Audi Type“.
Počevši od septembra, novi logo će biti korišćen u svim Audi obraćanjima: od
klasičnog marketinga, štampanih publikacija, press materijala do sponzorskih
ugovora i zvaničnog Audi internet sajta. Novi logo je već prikazan javnosti
tokom proslave 100-godišnjice kompanije. Internacionialni debi za novi logo je
planiran za 63. Internacionaloni salon automobila u Frankfurtu
Rast prodaje Audija u SAD
Audi AG je zabeležio značajan rast prodaje tokom avgusta u Severnoj Americi, a u Zapadnoj Evropi je zadržana vodeća pozicija.
Audi AG je tokom avgusta prodao 65900 vozila, što je samo
2,7% manje nego u istom periodu protekle godine. Od januara do avgusta,
prodajni rezultati su za 7,5% lošiji nego u istom periodu protekle godine sa
616.850 prodazih vozila.
Peter Schwarzenbauer, član Odbora za Marketing i Prodaju Audi AG, je izjavio:
„Postavili smo sebi cilj da ove godine prodamo 900.000 vozila, što bi značilo
da bi naš prodajni trend bolji od onog, koji u proseku ima kompletna
automobilska industrija. Sigurni smo da će ovaj plan biti ispunjen, čime ćemo
se postaviti kao najsnažniji premijum brend u ovom kriznom vremenu.“
Odlični prodajni rezultati su zabeleženi u Azijsko-Pacifičkom regionu, što je
jedan od značajnih elemenata uspeha. Prodaja u ovom regionu je tokom avgusta
porasla za 33% u odnosu na prethodnu godinu na ukupno 16.500 prodatih vozila. U
ovom regionu je tokom prvih osam meseci 2009. godine prodato 119.000 vozila,
što je porast za 15,2%.
Prodaja je, takođe, porasla i to značajno na tržištu SAD. I pored vrlo velikih
ekonomskih poremećaja, Audi je zabeležio 25,8% više prodatih vozila tokom
avgusta – 8057 vozila. Ovim prodajnim rezultatom, Audi se pozicionirao kao
najsnažniji premijum brend na tržištu SAD. Tokom prvih osam meseci prodato je
52.309 vozila u SAD što je 10,2% manje nego u istom periodu protekle godine, a
što je u skladu sa planiranim ovogodišnjim prodajnim planom.
Audi je tokom prvih osam meseci 2009. godine povećao učešće u premijum segmentu
SAD sa 6,5 na 8,2% u čemu su najviše pomogli modeli A5, Q5 i dupliran broj
prodatih A4 Cabriolet modela.
U Nemačkoj, Audi je proglašen najatraktivnijim brendom na tržištu, po anketi
koju je sproveo GfK Institut. Prodaja na ovom tržištu je tokom prvih osam
meseci za samo 1,2% niža u odnosu na prethodnu godinu.
Isporuke Audi vozila za preostale zemlje Zapadne Evrope (izuzimajući Nemačku)
su smanjene, tako da je prodaja na 15% nižem nivou nego u istom periodu prošle
godine sa 261.350 prodatim vozilom. Međutim, i pored pada prodaje, Audi prodaja
je daleko bolja nego kod konkurencije u premijum segmentu, što je dodatno
osnažilo poziciju Audija kao najsnažnijeg evropskog premijum brenda.
Izvor : Audi.rs